Počet záznamov: 1  

Online marketing a jeho význam pre úspech firmy v prostredí internetu

  1. Názov Online marketing a jeho význam pre úspech firmy v prostredí internetu : bakalárska práca
    Autorské údajeMilan Trenčan, školiteľ: Peter Zámečník
    Autor Trenčan Milan
    Ďalší autori Zámečník Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2015. - 53 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra887004

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.