Počet záznamov: 1  

Geolokačné sociálne siete a ich využitie v marketingu

  1. Názov Geolokačné sociálne siete a ich využitie v marketingu : bakalárska práca
    Autorské údajePatrik Krkoška, školiteľ: Róbert Rehák
    Autor Krkoška Patrik
    Ďalší autori Rehák Róbert (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2015. - 46 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra886968

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.