Počet záznamov: 1  

Vnemový marketing – zmysly v podpore predaja

  1. Názov Vnemový marketing – zmysly v podpore predaja
    Preklad názvuSensory marketing – the senses in sales promotions
    Autorské údajePeter Pajonk, Katarína Plevová
    Autor Pajonk Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Plevová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 29 (2015), s. 83-91. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * produkcia * predaj * spotrebitelia * hudba * osvetlenie * podpora predaja
    AnotáciaAnalýza teoretických poznatkov z oblasti vnemového marketingu, ale aj prehľad praktických ukážok využitia zmyslov v podpore predaja doma i v zahraničí.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00388-004, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 29-32

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti141.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.