Počet záznamov: 1  

Crisis communication on facebook

  1. Názov Crisis communication on facebook
    Preklad názvuKrízová komunikácia na Facebooku
    Autorské údajeVáclav Stříteský, Adrana Stránská, Peter Drábik
    Autor Stříteský Václav
    Spoluautori Stránská Adrana
    Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 29 (2015), s. 103-111. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá siete sociálne * výmena skúseností * zákazníci * riadenie administratívne * sťažnosti * komunikácia sociálna * komunikácia elektronická * médiá sociálne
    AnotáciaSociálne médiá a krízová komunikácia. Vyjadrenie negatívnych skúseností zákazníka prostredníctvom Facebooku. Motivácia zákazníkov na sťažnosť cez Facebook. Význam šírenia negatívnej skúsenosti zákazníka sociálnou sieťou. Postoje administrátorov stránok sociálnych sietí.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00388-015, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 29-32

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti310.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.