Počet záznamov: 1
The Identification of innovative research methods and techniques utilized in marketing research in digital era
Názov The Identification of innovative research methods and techniques utilized in marketing research in digital era Preklad názvu Identifikácia inovačných výskumných metód a techník využitých v marketingovom výskume digitálnej éry Autorské údaje Štefan Žák Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 29 (2015), s. 139-152. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače Heslá výskum marketingový * metódy výskumu * techniky výskumné * výkonnosť inovačná * manažment inovačný * technológie komunikačné * technológie informačné Anotácia Ukazovatele aktuálneho marketingového výskumného trhu. Obrat v sektore marketingového výskumu v r. 2013 (ESOMAR, Global market research). Inovatívnosť výskumných agentúr v SR a ČR. Inovatívne výskumné metódy a techniky. Inovatívnosť výskumných agentúr. Inovatívne výskumné metódy a techniky. Druh reklamy a jej využiteľnosť vzhľadom na štruktúru zákazníkov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00388-016, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 29-32
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 481.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1