Počet záznamov: 1
Digitál: Po nadšení musí prísť rozum
Názov Digitál: Po nadšení musí prísť rozum Autorské údaje Vladimíra Orgoňová, Tomáš Czwitkovics Autor Orgoňová Vladimíra Spoluautori Czwitkovics Tomáš Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 25, č. 23 (11. júna 2015). - Bratislava : News and Media Holding, 2015 Trend top v reklame. Č. Jún (), s. 14-15. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Heslá internet * reklama * propagácia * médiá * televízia Anotácia Prečo tradičné médiá nepatria do starého železa a online nie je všeliek. Online video ako najhorúcejší obsahový a reklamný artikel. Televízia - celosvetovo najsilnejšie reklamné médium. Pätnásťpercentný podiel online reklamy na celkových výdavkoch do slovenských médií. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 21-30 + 4 príl.
článok
Počet záznamov: 1