Počet záznamov: 1  

Digitál: Po nadšení musí prísť rozum

  1. Názov Digitál: Po nadšení musí prísť rozum
    Autorské údajeVladimíra Orgoňová, Tomáš Czwitkovics
    Autor Orgoňová Vladimíra
    Spoluautori Czwitkovics Tomáš
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 25, č. 23 (11. júna 2015). - Bratislava : News and Media Holding, 2015
    Trend top v reklame. Č. Jún (), s. 14-15. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá internet * reklama * propagácia * médiá * televízia
    AnotáciaPrečo tradičné médiá nepatria do starého železa a online nie je všeliek. Online video ako najhorúcejší obsahový a reklamný artikel. Televízia - celosvetovo najsilnejšie reklamné médium. Pätnásťpercentný podiel online reklamy na celkových výdavkoch do slovenských médií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 21-30 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.