Počet záznamov: 1  

The importance of personal marketing by the development of clusters

  1. Názov The importance of personal marketing by the development of clusters
    Preklad názvuVplyv personálneho marketingu na rozvoj klastrov
    Autorské údajePeter Jamnický
    Autor Jamnický Peter EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Personnel marketing and personnel management - applied zones : peer-reviewed proceedings of scholarly articles : VEGA 1/0053/12. S. 67-91. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014 / Szarková Miroslava ; Andrejčák Martin ; Szarková Miroslava ; Kita Pavol. ISBN 978-80-225-4017-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
    PoznámkyVEGA 1/0053/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 334.75/.76 - Nadpodnikové organizačné formy
    Heslá marketing personálny * riadenie ľudských zdrojov * kompetencie * technológie informačné * technológie komunikačné * klaster
    AnotáciaCharakter klastrov a kapitalizácia lokálnych majetkov. Regionálna politika a podpora klastrov. Flámsky klastrový priestor v Belgicku a Holandsku a inovačné systémy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01934-005, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.