Počet záznamov: 1  

Numerické preverenia výsledkov modelu zohľadnenia gradácie, spätnej väzby, opakovania a zabúdania vo vyučovacom procese s poukázaním na nutnosť zaradenia týchto procesov v eLearningu

  1. Názov Numerické preverenia výsledkov modelu zohľadnenia gradácie, spätnej väzby, opakovania a zabúdania vo vyučovacom procese s poukázaním na nutnosť zaradenia týchto procesov v eLearningu
    Autorské údajeĽubomír Turňa, František Poboček
    Autor Turňa Ľubomír EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Spoluautori Poboček František
    Zdrojový dokument Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov [z 9.] medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 22. apríl 2015. [S. 1-9] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Rakovská Eva ; Kršjak Miroslav ; Blahušiak Martin ; Brixová Janette ; Bandurič Igor ; Blahušiak Martin ; Inovačný proces v e-learningu Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4076-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá vzdelávanie elektronické * vyučovanie * štúdium vysokoškolské * vedomosti * väzba spätná * modely dynamické * simulácia
    AnotáciaV príspevku sa poukazuje na nutné zohľadnenie gradácie, zabúdania a opakovania vo vyučovaní s využitím e-learningu. Pomocou jednoduchého dynamického modelu je v príspevku nájdená možná väzba medzi týmito uvedenými základnými elementárnymi procesmi a sú tiež nájdené vzťahy medzi nimi a ich charakteristikami. Súčasťou príspevku je aj numerická simulácia navrhnutého modelu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00420-016, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF639.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.