Počet záznamov: 1  

Mezinárodní marketing

  1. Názov Mezinárodní marketing : strategické trendy a příklady z praxe
    Autorské údajeHana Machková
    Autor Machková Hana
    Vydavateľské údajePraha : Grada Publishing , 2015. - 194 s.
    Vydanie4. vyd.
    Edícia Expert
    ISBN978-80-247-5366-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * podnikanie medzinárodné * výskum * plánovanie strategické * trh medzinárodný * segmentácia trhu * politika výrobková * značky výrobné * politika cenová * distribúcia * komunikácia marketingová * podpora predaja * práca s verejnosťou * reklama * marketing priamy * výstavy * veľtrhy
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 1, prezenčne 2
    Signatúra884626, 886191, 886193

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    884626SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    886191SEKSklad knižničného fonduvoľný
    886193SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.