Počet záznamov: 1
Marketing value metrics
Názov Marketing value metrics : a new metrics model to measure marketing effectiveness Autorské údaje Malcolm McDonald, Peter Mouncey and Stan Maklan Autor McDonald Malcolm Spoluautori Mouncey Peter Maklan Stan Vydavateľské údaje London : Kogan Page , 2015. - 317 s. Vydanie 2nd ed. ISBN 978-0-7494-6897-2 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * efektívnosť * meranie * modely * plánovanie strategické * segmentácia trhu * štúdie prípadové * médiá sociálne * zákazníci * spotrebitelia Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 885470
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 885470 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1