Počet záznamov: 1  

Marketing value metrics

  1. Názov Marketing value metrics : a new metrics model to measure marketing effectiveness
    Autorské údajeMalcolm McDonald, Peter Mouncey and Stan Maklan
    Autor McDonald Malcolm
    Spoluautori Mouncey Peter
    Maklan Stan
    Vydavateľské údajeLondon : Kogan Page , 2015. - 317 s.
    Vydanie2nd ed.
    ISBN978-0-7494-6897-2
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * efektívnosť * meranie * modely * plánovanie strategické * segmentácia trhu * štúdie prípadové * médiá sociálne * zákazníci * spotrebitelia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra885470

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    885470SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.