Počet záznamov: 1  

Ako zostaviť marketingový plán a stratégiu

  1. Názov Ako zostaviť marketingový plán a stratégiu
    Autorské údajeEva Hanuláková
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentStavba : mesačník pre stavebníctvo a architektúru. Roč. 4, č. 1 (2001), s. 58-59. - Bratislava : ADORE Slovakia, 2001. ISSN 1335-5406
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCRôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE01 00330-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.