Počet záznamov: 1  

Etické a environmentálne dimenzie spoločenského marketingu

  1. Názov Etické a environmentálne dimenzie spoločenského marketingu
    Autorské údajeEva Hanuláková, Adriana Pročková
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Pročková Adriana
    Zdrojový dokumentMladý ekonóm 2001 : progresívne trendy vývoja vybraných oblastí ekonomiky v krajinách strednej a východnej Európy v novom tisícročí : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, jún 2001. S. 21-29. - Bratislava : Ekonomická univerzita, Obchodná fakulta, 2001. ISBN 80-225-1497-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE01 00333-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.