Počet záznamov: 1  

Dimenzie a prvky podnikovej identity

  1. Title Dimenzie a prvky podnikovej identity . 1
    Author infoEva Hanuláková
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing magazine. Č. 4 (2001), s. 16-17. - Praha : Mladá fronta, 2001. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Public work categoryScientific works in othes foreign magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE01 00339-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.