Počet záznamov: 1  

Marketing neziskových organizácií a jeho etický aspekt

  1. Názov Marketing neziskových organizácií a jeho etický aspekt
    Autorské údajeEva Hanuláková
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentZborník Katedry marketingu 1997. S. 15-18. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1998. ISBN 80-225-1000-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá organizácie neziskové * etika manažérska * stratégia marketingová * marketing
    AnotáciaMarketing a jeho uplatnenie v podmienkach neziskových organizácií
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 01901-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.