Počet záznamov: 1  

Firemná identita

  1. Názov Firemná identita
    Autorské údajeEva Hanuláková
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Trendy rozvoja teórie a praxe v obchodnom podnikaní v ére globalizácie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 29. - 30. november 2001 Družstevný ústav vzdelávania Mojmírovce. S. 97-101. - [Bratislava] : [Obchodná fakulta EU], [2001] / Balhar Víťazoslav ; Andris Mikuláš ; Trendy rozvoja teórie a praxe v obchodnom podnikaní v ére globalizácie Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 80-225-1476-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá definície * identita podniková
    AnotáciaPodstata firemnej identity. Prehľad definícií. Prístupy k firemnej identite.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE01 00342-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.