Počet záznamov: 1  

Archetypes in branding

  1. Názov Archetypes in branding : a toolkit for creatives and strategists
    Autorské údajeMargaret Pott Hartwell and Joshua C. Chen
    Autor Hartwell Margaret Pott
    Spoluautori Chen Joshua C.
    Vydavateľské údajeCincinnati : HOW books , 2012. - 122 s.
    ISBN978-1-4403-0818-5 , 1-4403-0818-7
    Druh dokumentupríručky praktické
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá značky * obchod * charakter práce * osobnosť * psychológia * umenie * dizajnéri * reklama * konkurencieschopnosť
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra885468

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    885468SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.