Počet záznamov: 1  

Prieskum spotrebiteľského vnímania imidžu vybranej značky maloobchodného reťazca

  1. Názov Prieskum spotrebiteľského vnímania imidžu vybranej značky maloobchodného reťazca : bakalárska práca
    Autorské údajeBarbora Kočišová, školiteľ: Janka Kopaničová
    Autor Kočišová Barbora
    Ďalší autori Kopaničová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 46 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra884552

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.