Počet záznamov: 1  

Vplyv sezónnosti a reklamy na predaj bankových produktov

  1. Názov Vplyv sezónnosti a reklamy na predaj bankových produktov : bakalárska práca
    Autorské údajePeter Gernát, školiteľ: Miroslava Artimová
    Autor Gernát Peter
    Ďalší autori Artimová Miroslava (Školiteľ (konzultant)) EUBFNHKBF - Katedra bankovníctva a medzinárodných financií FNH
    Korporácia Národohospodárska fakulta EU . Katedra bankovníctva a medzinárodných financií
    Vydavateľské údajeBratislava, 2015. - 52 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra885037

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.