Počet záznamov: 1  

Nové trendy maloobchodného marketingu v podmienkach globalizácie európskeho obchodu

  1. Názov Nové trendy maloobchodného marketingu v podmienkach globalizácie európskeho obchodu : dizertačná práca
    Autorské údajeVeronika Miháliková, školiteľ: Viera Čihovská
    Autor Miháliková Veronika EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Ďalší autori Čihovská Viera (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2015. - 143 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * maloobchod * globalizácia hospodárstva * marketing mix * Európa * Európska únia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra884726

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBverejne dostupné
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    884726SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.