Počet záznamov: 1  

Marketingové vnímání vymezeného segmentu zákazníků na trhu finančních služeb

  1. Názov Marketingové vnímání vymezeného segmentu zákazníků na trhu finančních služeb
    Preklad názvuMarketing perception of selected customers’ segment in the financial services market
    Autorské údajeKateřina Matušínská
    Autor Matušínská Kateřina
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 15, č. 1 (2015), s. 119-129. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2015. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá Česko * služby finančné * trh finančný * starnutie populácie * zákazníci * marketing
    AnotáciaŠpecifiká marketingu finančných služieb. Demografické stárnutie spotrebiteľov v Českej republike. Stramy života.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF442.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.