Počet záznamov: 1
Sports marketing
Názov Sports marketing : a strategic perspective Autorské údaje Matthew D. Shank and Mark R. Lyberger Autor Shank Matthew D. Spoluautori Lyberger Mark R. Vydavateľské údaje New York : Routledge , 2015. - 669 s. Vydanie 5th ed. Edícia Sport management/marketing ISBN 978-1-138-01596-8 , 978-1-138-01595-1 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * šport * prognózy * plánovanie * rozhodovanie * spotrebitelia * marketing mix * sponzorovanie * kontroling * kariéra Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 885478
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 885478 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1