Počet záznamov: 1
Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications
Názov Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications Autorské údaje Terence A. Shimp, J. Craig Andrews Autor Shimp Terence A. Spoluautori Andrews J. Craig Vydavateľské údaje [S.l.] : South-Western, Cengage Learning , 2013. - 729 s. Vydanie 9th ed. , International edition ISBN 978-1-133-19142-1 , 1-133-19142-8 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá reklama * propagácia * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 885452
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 885452 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1