Počet záznamov: 1  

Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications

  1. Názov Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications
    Autorské údajeTerence A. Shimp, J. Craig Andrews
    Autor Shimp Terence A.
    Spoluautori Andrews J. Craig
    Vydavateľské údaje[S.l.] : South-Western, Cengage Learning , 2013. - 729 s.
    Vydanie9th ed. , International edition
    ISBN978-1-133-19142-1 , 1-133-19142-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá reklama * propagácia * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra885452

    Call numberLocationSublocationInfo
    885452SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.