Počet záznamov: 1  

Foreign markets entry motives and strategies of polish exporters

  1. Názov Foreign markets entry motives and strategies of polish exporters
    Autorské údajeJaroslav Ďaďo, Jan W. Wiktor, Agnieszka Żbikowska
    Autor Ďaďo Jaroslav
    Spoluautori Wiktor Jan W.
    Żbikowska Agnieszka
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 18, č. 2 (2015), s. 135-150. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2015. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá trh zahraničný * vývoz * firmy * internacionalizácia * marketing * Poľsko
    AnotáciaČlánok prezentuje výsledky výskumu poľských firiem, ktoré exportujú svoje výrobky na zahraničné trhy. Motívy, podmienky a formy expanzie. Marketingové stratégie poľských exportérov v procese internacionalizácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.