Počet záznamov: 1
Foreign markets entry motives and strategies of polish exporters
Názov Foreign markets entry motives and strategies of polish exporters Autorské údaje Jaroslav Ďaďo, Jan W. Wiktor, Agnieszka Żbikowska Autor Ďaďo Jaroslav Spoluautori Wiktor Jan W. Żbikowska Agnieszka Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 18, č. 2 (2015), s. 135-150. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2015. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá trh zahraničný * vývoz * firmy * internacionalizácia * marketing * Poľsko Anotácia Článok prezentuje výsledky výskumu poľských firiem, ktoré exportujú svoje výrobky na zahraničné trhy. Motívy, podmienky a formy expanzie. Marketingové stratégie poľských exportérov v procese internacionalizácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1