Počet záznamov: 1  

Marketingové komunikačné stratégie vo vinárskych podnikoch

  1. Názov Marketingové komunikačné stratégie vo vinárskych podnikoch
    Preklad názvuMarketing communication strategies in wine companies
    Autorské údajeLucia Coskun, Pavel Herzka, Juraj Tomlain
    Autor Coskun Lucia
    Spoluautori Herzka Pavel
    Tomlain Juraj
    Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 4, č. 1 (2012), s. 34-43. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2012. ISSN 1338-5127
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá priemysel vinársky * víno * komunikácia marketingová * marketing
    AnotáciaMožnosti využívania marketingových komunikačných stratégií vo vinárskych podnikoch v porovnaní so všeobecnými možnosťami.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.