Počet záznamov: 1  

Podpora predaja ako nástroj na zvýšenie konkurenčnej schopnosti podnikov

  1. Názov Podpora predaja ako nástroj na zvýšenie konkurenčnej schopnosti podnikov
    Preklad názvuSales promotion as a tool increasing the company competitive ability
    Autorské údajeEva Birnerová, Erika Spuchľáková
    Autor Birnerová Eva
    Spoluautori Spuchľáková Erika
    Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 3, č. 2 (2011), s. 254-263. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2011. ISSN 1338-5127
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podpora predaja * komunikácia marketingová * konkurencieschopnosť * analýza štatistická * stratégia marketingová
    AnotáciaPodpora predaja ako jeden z nástrojov marketingovej komunikácie. Špecifiká, výhody, nevýhody, ciele a jednotlivé nástroje podpory predaja, rozdielnosť pri používaní podpory predaja na zahraničných trhoch. Preferencie využívania jednotlivých nástrojov podpory predaja slovenskými podnikmi pôsobiacimi v medzinárodnom prostredí, ktoré boli zistené pomocou dotazníkového prieskumu a vyhodnotené pomocou štatistických metód.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.