Počet záznamov: 1  

Značka v marketingových souvislostech neziskové organizace

  1. Názov Značka v marketingových souvislostech neziskové organizace
    Autorské údajeDita Hommerová
    Autor Hommerová Dita
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 25, č. 2 (2015), s. 6-7. - Praha : Česká marketingová společnost, 2015. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 334.72 - Podnikové formy podľa vlastníckych vzťahov, zdrojov financovania a oblastí činnosti
    Heslá organizácie neziskové * značky * manažment značky
    AnotáciaNeziskové organizácie sa stali neodmysliteľnou súčasťou nielen vyspelej spoločnosti 21. storočia, ale aj dobre fungujúceho trhu. Neziskové organizácie budú musieť začať klásť väčší dôraz na hodnotu svojej značky, jej rozvoj a samotný positioning. Značka ako ústredný komponent organizácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.