Počet záznamov: 1
Já jako značka
Názov Já jako značka Autorské údaje Jitka Vysekalová, Karel Voříšek Autor Vysekalová Jitka Spoluautori Voříšek Karel Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 25, č. 2 (2015), s. 8-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2015. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá firmy * značky * marketing mix Anotácia Značky najznámejších firiem veľakrát predstavujú to najcennejšie aktívum, ktoré majú. Za silou týchto značiek stoja kvalitné a inovatívne produkty, ale aj marketingové aktivity, ktoré ich podporujú. Osobný marketingový mix. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 1-4
článok
Počet záznamov: 1