Počet záznamov: 1  

Já jako značka

  1. Názov Já jako značka
    Autorské údajeJitka Vysekalová, Karel Voříšek
    Autor Vysekalová Jitka
    Spoluautori Voříšek Karel
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 25, č. 2 (2015), s. 8-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2015. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá firmy * značky * marketing mix
    AnotáciaZnačky najznámejších firiem veľakrát predstavujú to najcennejšie aktívum, ktoré majú. Za silou týchto značiek stoja kvalitné a inovatívne produkty, ale aj marketingové aktivity, ktoré ich podporujú. Osobný marketingový mix.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.