Počet záznamov: 1
Can we advertise by the same way internationally? Cultural insight to France, the United Kingdom and the United States of America
Názov Can we advertise by the same way internationally? Cultural insight to France, the United Kingdom and the United States of America Preklad názvu Môžeme uplatňovať rovnakú reklamu medzinárodne? Kultúrny náhľad do Francúzska, Spojeného kráľovstva a Spojených štátov amerických Autorské údaje Ludmila Navrátilová Autor Navrátilová Ludmila Zdrojový dokument Scientia et societas : časopis pro spoločenské vědy a management. Roč. 11, č. 2 (2015), s. 166-175. - Praha : Newton College, 2015. ISSN 1801-7118 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá diverzita * kultúra * USA * Francúzsko * rozmanitosť kultúrna * zvyklosti kultúrne * reklama * spotrebitelia * preferencie spotrebiteľské * marketing Anotácia Výskum v oblasti kultúrnych hodnôt krajín a význam ich poznania pre úspešné podnikanie. Porozumenie kultúrnym hodnotám spotrebiteľov. Hofstedeho model kultúrnej dimenzie. Kultúrne dilémy Trompenaarsa. Aplikácie rozmanitej kultúry v marketingu a kultúre. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2015: 1-4
článok
Počet záznamov: 1