Počet záznamov: 1  

Can we advertise by the same way internationally? Cultural insight to France, the United Kingdom and the United States of America

  1. Názov Can we advertise by the same way internationally? Cultural insight to France, the United Kingdom and the United States of America
    Preklad názvuMôžeme uplatňovať rovnakú reklamu medzinárodne? Kultúrny náhľad do Francúzska, Spojeného kráľovstva a Spojených štátov amerických
    Autorské údajeLudmila Navrátilová
    Autor Navrátilová Ludmila
    Zdrojový dokument Scientia et societas : časopis pro spoločenské vědy a management. Roč. 11, č. 2 (2015), s. 166-175. - Praha : Newton College, 2015. ISSN 1801-7118
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá diverzita * kultúra * USA * Francúzsko * rozmanitosť kultúrna * zvyklosti kultúrne * reklama * spotrebitelia * preferencie spotrebiteľské * marketing
    AnotáciaVýskum v oblasti kultúrnych hodnôt krajín a význam ich poznania pre úspešné podnikanie. Porozumenie kultúrnym hodnotám spotrebiteľov. Hofstedeho model kultúrnej dimenzie. Kultúrne dilémy Trompenaarsa. Aplikácie rozmanitej kultúry v marketingu a kultúre.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2015: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.