Počet záznamov: 1
Etické aspekty reklamy
Názov Etické aspekty reklamy Súbežný názov The Ethical aspects of advertising Autorské údaje Ľubica Černá Autor Černá Ľubica Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 2, č. 2 (2010), s. 156-163 online. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2010. ISSN 1338-5127 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * kampane reklamné * techniky reklamné * reklama klamlivá * kontrola reklamy * etika * morálka * hodnota Anotácia Dôležitoť uplatňovania podnikateľskej etiky v marketingovej komunikácií a v reklame. Reklama a dodržiavanie etických princípov vyžadovaných verejnou mienkou. Aplikácia etických hodnôt v marketingovej komunikácii. Etická samoregulácia na Slovensku a Rada pre reklamu. Zákony a etické kódexy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 2
článok
Počet záznamov: 1