Počet záznamov: 1  

Etické aspekty reklamy

  1. Názov Etické aspekty reklamy
    Súbežný názovThe Ethical aspects of advertising
    Autorské údajeĽubica Černá
    Autor Černá Ľubica
    Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 2, č. 2 (2010), s. 156-163 online. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2010. ISSN 1338-5127
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * kampane reklamné * techniky reklamné * reklama klamlivá * kontrola reklamy * etika * morálka * hodnota
    AnotáciaDôležitoť uplatňovania podnikateľskej etiky v marketingovej komunikácií a v reklame. Reklama a dodržiavanie etických princípov vyžadovaných verejnou mienkou. Aplikácia etických hodnôt v marketingovej komunikácii. Etická samoregulácia na Slovensku a Rada pre reklamu. Zákony a etické kódexy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.