Počet záznamov: 1  

Brand ako dôležitý nástroj realizácie základného cieľa podnikateľskej činnosti

  1. Názov Brand ako dôležitý nástroj realizácie základného cieľa podnikateľskej činnosti
    Preklad názvuBrand as an important tool for achieving fundamental goals of business
    Autorské údajeIrina Bondareva, Irina Družinina
    Autor Bondareva Irina
    Spoluautori Družinina Irina
    Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 3, č. 1 (2011), s. 3-11. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2011. ISSN 1338-5127
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky
    Heslá podnikanie * modely podnikateľské * plán podnikateľský * rozhodovanie manažérske * rozhodovanie strategické
    AnotáciaBrand, ako na jeden z najcennejších nehmotných aktív firmy. Jeho základný význam. Možnosti hodnotenia potenciálu brandu za účelom udržania a rastu jeho hodnoty. Možnosti aplikácie modelu Brand Dynamics, vypracovaného spoločnosťou Millward Brown Group, pre hodnotenie potenciálu brandu vybranej spoločnosti. Tento model umožňuje sledovať potenciál brandu v priebehu celého životného cyklu a prognózovať zmeny jeho trhovej hodnoty.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.