Počet záznamov: 1
Brand ako dôležitý nástroj realizácie základného cieľa podnikateľskej činnosti
Názov Brand ako dôležitý nástroj realizácie základného cieľa podnikateľskej činnosti Preklad názvu Brand as an important tool for achieving fundamental goals of business Autorské údaje Irina Bondareva, Irina Družinina Autor Bondareva Irina Spoluautori Družinina Irina Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 3, č. 1 (2011), s. 3-11. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2011. ISSN 1338-5127 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky Heslá podnikanie * modely podnikateľské * plán podnikateľský * rozhodovanie manažérske * rozhodovanie strategické Anotácia Brand, ako na jeden z najcennejších nehmotných aktív firmy. Jeho základný význam. Možnosti hodnotenia potenciálu brandu za účelom udržania a rastu jeho hodnoty. Možnosti aplikácie modelu Brand Dynamics, vypracovaného spoločnosťou Millward Brown Group, pre hodnotenie potenciálu brandu vybranej spoločnosti. Tento model umožňuje sledovať potenciál brandu v priebehu celého životného cyklu a prognózovať zmeny jeho trhovej hodnoty. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1
článok
Počet záznamov: 1