- New approaches to the integration of marketing communication tools
Počet záznamov: 1  

New approaches to the integration of marketing communication tools

  1. Title New approaches to the integration of marketing communication tools
    TranslationNové prístupy k integrácii nástrojov marketingovej komunikácie
    Author infoAnna Štefančiková
    Author Štefančiková Anna
    Source document Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike: scientific on-line journal about Economy and Economics. Roč. 10, č. 1 (2015), s. 27-33 online. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2015. ISSN 1336-9105
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing strategický * stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * mix komunikačný * modely * integrácia
    AnnotationPraktické aspekty integrovanej marketingovej komunikácie (IMC). Výhody a nevýhody IMC a prehľad rôznych IMC modelov. Alternatívne metodické základy pre vytváranie a implementáciu IMC programov v spoločnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF393.7 KBfrom the SEK IP address after logging in
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.