Počet záznamov: 1  

Využitie sociálnych sietí v marketingu firiem

  1. Názov Využitie sociálnych sietí v marketingu firiem
    Preklad názvuUsing the social networks for marketing of the companies
    Autorské údajeZuzana Lukačovičová, Diana Vargová
    Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Vargová Diana
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 30 (2015), s. 222-236. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    PoznámkyVEGA 1/0224/15
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá výskum marketingový * siete sociálne * spotrebitelia * Slovensko * stratégia marketingová
    AnotáciaPodstata marketingu na sociálnych sieťach. Sociálne siete uprednostňované na území Slovenska. Vznik Pokec.sk. Využívanie konkrétnych typov sociálnych sietí na území SR. Marketingový prieskum slovenských facebookových stránok.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00585-006, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 29-32

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF358.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.