Počet záznamov: 1  

Inovatívne metódy zberu údajov v marketingovom výskume

  1. Názov Inovatívne metódy zberu údajov v marketingovom výskume
    Súbežný názovInnovation methods of collecting data in marketing research
    Autorské údajeIvan Stračár
    Autor Stračár Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 7, č. 2 (2015), s. 54-62. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2015. ISSN 1337-9313
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum marketingový * inovácia * agentúry
    AnotáciaSúčasný stav riešenej problematiky. Európske združenie pre marketingový výskum a výskum verejnej mienky (ESOMAR). Americká marketingová asociácia (AMA). Agentúry marketingového výskumu. Inovatívne metódy marketingového výskumu. Predikcie marketingového výskumu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.