Počet záznamov: 1  

Metódy testovania e-shopov

  1. Názov Metódy testovania e-shopov
    Autorské údajeJamal Hasan
    Autor Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Aktuálne trendy v informačnej spoločnosti 2015 : zborník vedeckých statí. S. 29-34 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Hlavatý Ivan ; Červenka Peter ; Pólya Attila ; Hasan Jamal. ISBN 978-80-225-4110-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá obchod elektronický * kvalita * testy * metódy
    AnotáciaDôležitosť e-commerce a jeho spoľahlivosť. Existujú rôzne metódy zisťovania kvality a spoľahlivosti určitého elektronického obchodu. Medzi najdôležitejšie metódy patria: užívateľské testovanie, analýza použiteľnosti odborníkom (heuristická analýza), AB testovanie, analýza štatistík návštevnosti a dotazníkový prieskum.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferečných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00570-002, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF399.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.