Počet záznamov: 1  

Špecifiká marketingu biopotravín a regionálnych potravín na Slovensku

  1. Názov Špecifiká marketingu biopotravín a regionálnych potravín na Slovensku
    Súbežný názovSpecifics of marketing of organic products and regional foods in Slovakia
    Autorské údajeIvan Hlavatý
    Autor Hlavatý Ivan EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Aktuálne trendy v informačnej spoločnosti 2015 : zborník vedeckých statí. S. 35-39 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Hlavatý Ivan ; Červenka Peter ; Pólya Attila ; Hasan Jamal. ISBN 978-80-225-4110-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
    PoznámkyVEGA 1/0635/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá biopotraviny * regióny * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * podpora predaja
    AnotáciaIntegrovaná marketingová komunikácia podniku. Komunikačné kanály, prostriedky a médiá. Značka a jej význam. Dobre zvolená marketingová komunikácia pre regionálne potraviny môže zaručiť potrebný úspech. V predajni je zásadný každodenný kontakt so zákazníkmi, načúvanie ich potrebám, názorom a radám. Veľmi vhodným komunikačným nástrojom, stimulujúcim dopyt zákazníkov, je podpora predaja biopotravín.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00570-003, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF344.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.