Počet záznamov: 1
Špecifiká marketingu biopotravín a regionálnych potravín na Slovensku
Názov Špecifiká marketingu biopotravín a regionálnych potravín na Slovensku Súbežný názov Specifics of marketing of organic products and regional foods in Slovakia Autorské údaje Ivan Hlavatý Autor Hlavatý Ivan EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Zdrojový dokument Aktuálne trendy v informačnej spoločnosti 2015 : zborník vedeckých statí. S. 35-39 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Hlavatý Ivan ; Červenka Peter ; Pólya Attila ; Hasan Jamal. ISBN 978-80-225-4110-7 Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
Poznámky VEGA 1/0635/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá biopotraviny * regióny * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * podpora predaja Anotácia Integrovaná marketingová komunikácia podniku. Komunikačné kanály, prostriedky a médiá. Značka a jej význam. Dobre zvolená marketingová komunikácia pre regionálne potraviny môže zaručiť potrebný úspech. V predajni je zásadný každodenný kontakt so zákazníkmi, načúvanie ich potrebám, názorom a radám. Veľmi vhodným komunikačným nástrojom, stimulujúcim dopyt zákazníkov, je podpora predaja biopotravín. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00570-003, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 344.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1