Počet záznamov: 1  

Stret kultúr

  1. Názov Stret kultúr : ako zarobiť na odlišnosti
    Autorské údajeĽuboslav Kačalka
    Autor Kačalka Ľuboslav
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 25, č. 31 (6. augusta 2015), s. 10-14. - Bratislava : News and Media Holding, 2015. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 008 - Civilizácia. Kultúra. Pokrok. Futurológia
    Heslá kultúra * národ * riadenie * štýl vedenia * marketing * reklama * Európa * svet
    AnotáciaŠtyri kultúrne dimenzie podľa holandského sociológa Geerta Hofstedeho: vzdialenosť mocenských pozícií, snaha vyhýbať sa neistote, individualizmus, maskulinita. Využitie kultúrnych odlišností v manažmente, marketingu a personalistike. Kultúrne odlišnosti v reklame.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 31-40 + 2 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.