Počet záznamov: 1  

Marketing communication of organic food

  1. Názov Marketing communication of organic food
    Autorské údajeAlica Lacková
    Autor Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokumentVdoskonalennja mechanizmiv aktivizaciji ekonomičnich procesiv ta formuvannja konkurentospromožnosti nacionaľnoj ekonomiki, regionu, pidpriemstva v umovach globalizaciji : zbirnik tez za materialami mižnarodnoj naukovo-praktičnoj internet-ekspozicijnoj ta verbaľno-demonstracijnoj konferenciji, 20-24 kvitnja 2015 roku, Užgorod. S. 12-13 online. - Užgorod : Užgorods`kij nacionaľnij universitet, 2015 ; Vdoskonalennja mechanizmiv aktivizaciji ekonomičnich procesiv ta formuvannja konkurentospromožnosti nacionaľnoj ekonomiki, regionu, pidpriemstva v umovach globalizaciji Mižnarodnaja naukovo-praktičnaja internet-ekspozicionnaja ta verbaľno-demonstracijnaja konferencija
    Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
    PoznámkyAbstrakt. - VEGA 1/0635/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * potraviny * biopotraviny * bioprodukty
    Kategória EPCAbstrakty odborných prác zo zahraničných podujatí (konferencie...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00579-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.