Počet záznamov: 1  

Economics of luxury - who buys luxury goods?

  1. Názov Economics of luxury - who buys luxury goods?
    Preklad názvuEkonomika luxusu - kto kupuje luxusný tovar?
    Autorské údajeAleš Rod, Jonáš Rais, Jiří Schwarz
    Autor Rod Aleš
    Spoluautori Rais Jonáš
    Schwarz Jiří
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 63, č. 5 (2015), s. 451-464. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2015. ISSN 0013-3035
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá tovar luxusný * tovar značkový * výrobky značkové * spotreba domácností
    AnotáciaModel diskrétneho výberu s dvomi závislými premennými za účelom determinácie vlastností pravdepodobnosti nákupu luxusného tovaru. Sociálny status, efekt demonštrácie a inklinácia k vyššej triede spoločnosti. Význam príjmu pri obstarávaní luxusného a značkového tovaru. Rola falšovaných tovarov a napodobenín na trhu a ich význam pre dopyt zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-5

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF125.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.