Počet záznamov: 1  

Najnovšie tendencie vývoja interaktívnej marketingovej komunikácie (s aplikáciou na vybrané projekty komunikačných kampaní)

  1. Názov Najnovšie tendencie vývoja interaktívnej marketingovej komunikácie (s aplikáciou na vybrané projekty komunikačných kampaní) : bakalárska práca
    Autorské údajeIveta Rojková, školiteľ: Lucia Vanková
    Autor Rojková Iveta
    Ďalší autori Vanková Lucia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2015. - 46 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra886866

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce978.6 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.