Počet záznamov: 1  

Perception of creativity in international franchising business concepts - comparison analysis between franchisees and franchisors

  1. Názov Perception of creativity in international franchising business concepts - comparison analysis between franchisees and franchisors
    Preklad názvuVnímanie kreativity v medzinárodných franšízových obchodných konceptoch - komparačná analýza medzi užívateľmi a vydávateľmi licencie
    Autorské údajeVendula Machackova
    Autor Machackova Vendula
    Zdrojový dokument Creative and knowledge society : international scientific journal. Č. 1 (2012), s. 60-81. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, 2012. ISSN 1338-4465
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá franšíza * kreativita * franchising * prostredie podnikové * spolupráca kultúrna * analýza komparatívna
    AnotáciaVýznam kultúry v medzinárodnom rozvoji podnikovej kreativity. Kreatívny priemysel a franšízing. Marketing, riadenie ľudských zdrojov, financovanie, účtovníctvo organizačná štruktúra v medzinárodnom franšízingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.