Počet záznamov: 1  

Nové marketingové trendy jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod

  1. Názov Nové marketingové trendy jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod
    Súbežný názovNew marketing trends as an opportunity of increasting marketing influence on enterprise competitiveness
    Autorské údajeMichal Pilík
    Autor Pilík Michal
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 11, č. 2 (2008), s. 107-119 online. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2008. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá marketing manažment * metódy riadenia * stratégia marketingová * výhody konkurenčné * výskum marketingový
    AnotáciaProblematika nového marketingu a marketingová veda v dynamicky sa meniacom marketingovom prostredí súčasnosti. Výsledky prieskumu zameraného na marketingové riadenie a využívanie nových marketingových foriem pri riadení firiem v Českej republike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF336.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.