Počet záznamov: 1  

Euromarketing: Factors and Determinants of the European Market

  1. Názov Euromarketing: Factors and Determinants of the European Market
    Preklad názvuEuromarketing: faktory a determinanty európskeho marketingu.
    Autorské údajeViera Cibáková, Viera Čihovská
    Autor Cibáková Viera
    Spoluautori Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Economic annals-XXI. No. 3-4 (2015), pp. 20-23 online. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2015. ISSN 1728-6239
    PoznámkyRegistrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá euromarketing * Európska únia * trh spoločný * marketing globálny
    AnotáciaTvorba konceptu vnútorného trhu Európy a európsky marketing ako odozva integračných procesov. Makroekonomické fakty o EÚ: priemerné HDP na obyvateľa, spotreba domácností na potraviny a transport. Pracovný trh v EÚ a jeho vlastnosti.
    Kategória EPCADM
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00719-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 3-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF205.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.