Počet záznamov: 1
Euromarketing: Factors and Determinants of the European Market
Názov Euromarketing: Factors and Determinants of the European Market Preklad názvu Euromarketing: faktory a determinanty európskeho marketingu. Autorské údaje Viera Cibáková, Viera Čihovská Autor Cibáková Viera Spoluautori Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Economic annals-XXI. No. 3-4 (2015), pp. 20-23 online. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2015. ISSN 1728-6239 Poznámky Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Systematika 339.138 - Marketing Heslá euromarketing * Európska únia * trh spoločný * marketing globálny Anotácia Tvorba konceptu vnútorného trhu Európy a európsky marketing ako odozva integračných procesov. Makroekonomické fakty o EÚ: priemerné HDP na obyvateľa, spotreba domácností na potraviny a transport. Pracovný trh v EÚ a jeho vlastnosti. Kategória EPC ADM Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00719-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 3-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 205.1 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1